Kategorie

Warunki Dostawy

Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Dostawa realizowana jest przez Sprzedawcę w momencie poprawnego złożenia zamówienia i potwierdzenia płatności przez klienta (zaksięgowanie płatności na koncie firmowym lub otrzymanie potwierdzenia wykonania przelewu).

Dostawa towaru poza granice Rzeczpospolitej Polskiej może zostać zrealizowana po uprzednim potwierdzeniu możliwości przez pracownika Biomedico, który potwierdzi koszt oraz sprawdzi adres wysyłki (mozliwości dostawy pod wskazany adres, dostępność firmy kurierskiej/spedycyjnej na danym terytorium), koszty ustalane są indywidualnie do każdej przesyłki, na ich wysokość mają wpływ waga i gabaryt oraz miejsce dostawy. Wysyłając przesyłkę za granice Polski klient zgadza się i jest świdomy możliwości wystapienia dodatkowych kosztów, które nie są ujęte w wycenie przesyłki. Mogą to być koszt związane z rewizją celną, przetrzymaniem na granicy, procedurą celną importową lub eksportową itp., których nie jesteśmy w stanie w momencie wysyłki przewidzieć i wyliczyć dokładnie. W niektórych krajach prawo może się różnić i produkty dozwolone do obrotu w Polsce w innym kraju mogą nie być dopuszczone do obrotu, klient powinien być tego świadomy i przed zleceniem wysyłki zapoznać się z wymogami i prawem danego kraju, gdyz ponosi konsekwencje wysłania takiego towaru. Biomedico działa jedynie jako strona pośrednicząca pomiędzy kupującym a firmą spedycyjną wykonującą dany transport na zlecenie klienta. 

W celu zrealizowania wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który sprawdzi szczególy i doradzi o możliwościach i kosztach wysyłki poza terytorium RP.

Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem Sklepu internetowego lub przesyłką kurierską.

·      Termin dostawy towaru znajdującego się na magazynie to 2-3 dni roboczych.

·      Termin liczony jest od momentu złożenia poprawnego zamówienia wraz z potwierdzoną płatnością (przelewy24, przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu bezpośrednio na konto firmowe Biomedico lub zamówienie z płatnością za pobraniem przy odbiorze przesyłki).

·      Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, gdyż transport towaru realizowany jest poprzez przesyłki kurierskie, których właścicielami są firmy zewnętrzne i Sprzedawca nie ma bezpośredniego wpływu na ich pracę

·      W przypadku towarów, których dostępność zaznaczona jako 2-3 dni, oznacza realizację dostawy wydłużoną o kolejne 2-3 dni robocze, co związane jest z koniecznością przesunięcia towaru między magazynami lub towar jest w trakcie dostawy od producenta do Sprzedawcy

Towar zaznaczony w statusie dostępności jako na zamówienie, oznacza wydłużony czas oczekiwania i czas jego dostawy zostanie przesłany z potwierdzeniem przyjęcia zamówienie przez biuro Biomedico, dotyczy to zazwyczaj towarów na zamówienie, które produkowane są pod indywidualnego klienta

Towar zaznaczony na składzie, oznacza że towar jest w czasie transportu od producenta do Sprzedawcy, czas ten uzależniony jest od wielu czynników (czas odprawy celnej itp.) i nie zależy bezpośrednio od Sprzedawcy


2. Koszty dostawy wynoszą odpowiednio:

·      20zł brutto w przypadku zamówień standardowych (przesyłka do 25kg), których wartość zamówionych towarów nie przekracza 500zł netto, dotyczy wszystkich rodzajów płatności (przelew na konto firmowe, przelewy24, pobranie)

·      Koszt dostawy jest po stronie sprzedawcy w przypadku zamówień na kwotę powyżej 500zł netto (jeśli gabaryty zamówionych produktów mieszczą się w standardach przewoźników obsługujących sklep internetowy t.j. Fedex, DPD, DHL, UPS i nie przekracza 30kg)

·      Koszty dostawy przesyłek za granice Rzeczpospolitej będą wyceniane indywidualnie i są zależne od kraju, objętości (wymiarów) i wagi przesyłki, w tym celu należy się skontaktować z biurem obsługi klienta Biomedico lub przesłać zapytanie przez formularz kontaktowy, telefonicznie lub mailowo.

W przypadku zamówienia testu/ów nietolerancji pokarmowej lub usługi związanej z wynikiem testu czas realizacji dostawy może się różnić i wynosi:

·      w przypadku testów na nietolerancję pokarmową najpierw dostarczany jest Zestaw Pobraniowy (2-3 dni po potwierdzeniu otrzymania przelewu lub dokonania płatności), który następnie klient powinien odesłać z pobraną krwią do badania i wypełnionym kwestionariuszem - zgodnie z otrzymaną instrukcją na wskazany przez Biomedico adres (termin odesłania zestawu zależny jest od klienta i uzgadniany indywidualnie z każdym klientem z osobna).

Po odbiór zestawu z krwią Sprzedawca wysyła droga mailową lub dołącza wraz z zestawem pobraniowym, etykietę (list przewozowy na odbiór przesyłki przez kuriera). Tak odebrany zestaw jest dostarczany do laboratorium, gdzie krew jest badana.

Otrzymany wynik badania dostarczany jest do klienta (do 7 dni roboczych od otrzymania z powrotem przez Biomedico Zestawu wraz z pobraną krwią klienta). Wynik jest dostarczany w formie elektronicznej w postaci raportu w formacie pdf i przesyłany jest na adres mailowy wskazany przez klienta.

W przypadku tele-konsultacji, „produkt” dostarczany jest drogą telefoniczną lub elektroniczną (przez Skype), 2-3 dni* po otrzymaniu wyników testu na nietolerancję

W przypadku diety eliminacyjnej „produkt” dostarczany jest drogą elektroniczną lub tradycyjną, a także telefoniczną (jeśli dołączona jest usługa tele-konsultacji)

Czas dostawy może się różnić w zależności od rodzaju płatności, sposobu dostawy oraz np. czasu przeprowadzenia badania przez laboratorium, szybkości odesłania zestawu pobraniowego przez Klienta do Sprzedawcy, dlatego przedstawione czasy dostaw mają charakter informacyjny i są przybliżonymi czasami jakie są potrzebne do realizacji zamówionej usługi czy dostawy produktów Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z korzystania z usług firm trzecich (firma kurierska, Bank, Poczta Polska itp.).