Warunki Dostawy

Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania. Dostawa realizowana jest przez Sprzedawcę w momencie poprawnego złożenia zamówienia i potwierdzenia płatności przez klienta (zaksięgowanie płatności na koncie firmowym lub otrzymanie potwierdzenia wykonania przelewu).

Dostawa zamówionych Towarów odbywa się transportem Sklepu internetowego lub przesyłką kurierską.

·      Termin dostawy towaru znajdującego się na magazynie to 2-3 dni roboczych.

·      Termin liczony jest od momentu złożenia poprawnego zamówienia wraz z potwierdzoną płatnością (przelewy24, przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu bezpośrednio na konto firmowe Biomedico lub zamówienie z płatnością za pobraniem przy odbiorze przesyłki).

·      Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, gdyż transport towaru realizowany jest poprzez przesyłki kurierskie, których właścicielami są firmy zewnętrzne i Sprzedawca nie ma bezpośredniego wpływu na ich pracę

·      W przypadku towarów, których dostępność zaznaczona jako 2-3 dni, oznacza realizację dostawy wydłużoną o kolejne 2-3 dni robocze, co związane jest z koniecznością przesunięcia towaru między magazynami lub towar jest w trakcie dostawy od producenta do Sprzedawcy

Towar zaznaczony w statusie dostępności jako na zamówienie, oznacza wydłużony czas oczekiwania i czas jego dostawy zostanie przesłany z potwierdzeniem przyjęcia zamówienie przez biuro Biomedico, dotyczy to zazwyczaj towarów na zamówienie, które produkowane są pod indywidualnego klienta

Towar zaznaczony na składzie, oznacza że towar jest w czasie transportu od producenta do Sprzedawcy, czas ten uzależniony jest od wielu czynników (czas odprawy celnej itp.) i nie zależy bezpośrednio od Sprzedawcy


2. Koszty dostawy wynoszą odpowiednio:

·      18zł brutto w przypadku zamówień standardowych (przesyłka do 25kg), których wartość zamówionych towarów nie przekracza 450zł netto, dotyczy wszystkich rodzajów płatności (przelew na konto firmowe, przelewy24, pobranie)

·      Koszt dostawy jest po stronie sprzedawcy w przypadku zamówień na kwotę powyżej 450zł netto (jeśli gabaryty zamówionych produktów mieszczą się w standardach przewoźników obsługujących sklep internetowy t.j. Fedex, DPD, DHL, UPS i nie przekracza 30kg)

·      Koszty dostawy przesyłek za granice Rzeczpospolitej będą wyceniane indywidualnie i są zależne od kraju, objętości (wymiarów) i wagi przesyłki, w tym celu należy się skontaktować z biurem obsługi klienta Biomedico lub przesłać zapytanie przez formularz kontaktowy, telefonicznie lub mailowo.

W przypadku zamówienia testu/ów nietolerancji pokarmowej lub usługi związanej z wynikiem testu czas realizacji dostawy może się różnić i wynosi:

·      w przypadku testów na nietolerancję pokarmową najpierw dostarczany jest Zestaw Pobraniowy (2-3 dni po potwierdzeniu otrzymania przelewu lub dokonania płatności), który następnie klient powinien odesłać z pobraną krwią do badania i wypełnionym kwestionariuszem - zgodnie z otrzymaną instrukcją na wskazany przez Biomedico adres (termin odesłania zestawu zależny jest od klienta i uzgadniany indywidualnie z każdym klientem z osobna).

Po odbiór zestawu z krwią Sprzedawca wysyła droga mailową lub dołącza wraz z zestawem pobraniowym, etykietę (list przewozowy na odbiór przesyłki przez kuriera). Tak odebrany zestaw jest dostarczany do laboratorium, gdzie krew jest badana.

Otrzymany wynik badania dostarczany jest do klienta (do 7 dni roboczych od otrzymania z powrotem przez Biomedico Zestawu wraz z pobraną krwią klienta). Wynik jest dostarczany w formie elektronicznej w postaci raportu w formacie pdf i przesyłany jest na adres mailowy wskazany przez klienta.

W przypadku tele-konsultacji, „produkt” dostarczany jest drogą telefoniczną lub elektroniczną (przez Skype), 2-3 dni* po otrzymaniu wyników testu na nietolerancję

W przypadku diety eliminacyjnej „produkt” dostarczany jest drogą elektroniczną lub tradycyjną, a także telefoniczną (jeśli dołączona jest usługa tele-konsultacji)

Czas dostawy może się różnić w zależności od rodzaju płatności, sposobu dostawy oraz np. czasu przeprowadzenia badania przez laboratorium, szybkości odesłania zestawu pobraniowego przez Klienta do Sprzedawcy, dlatego przedstawione czasy dostaw mają charakter informacyjny i są przybliżonymi czasami jakie są potrzebne do realizacji zamówionej usługi czy dostawy produktów Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z korzystania z usług firm trzecich (firma kurierska, Bank, Poczta Polska itp.).